Başbakanlık, Kamu Yönetimi ve İnsan Kaynakları Başkanlığı’nın, 2025 Yılı Hizmet İçi Eğitim Programı kapsamında, “İş Sağlığı ve Güvenliği İşyeri Zorunlu Eğitimi” konulu hizmet içi eğitim düzenlenmiştir.
📅 Eğitim Tarihi 25 – 26 Mart 2025 📍 Eğitim Yeri Sayıştay Başkanlığı