“İş Sağlığı ve Güvenliği İşyeri Zorunlu Eğitimi” Konulu Hizmet İçi Eğitim Yapıldı.

Başbakanlık, Kamu Yönetimi ve İnsan Kaynakları Başkanlığı’nın, 2025 Yılı Hizmet İçi Eğitim Programı kapsamında, Sayıştay Başkanlığı’nda, “İş Sağlığı ve Güvenliği İşyeri Zorunlu Eğitimi” konulu hizmet içi eğitim düzenlenmiştir.

Söz konusu hizmet içi eğitim, 25 Mart 2025 ve 26 Mart 2025 tarihlerinde, yaklaşık 80 personele 2 grup halinde, Robust Engineering & Consultancy İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı ve Eğitmeni Hatice Kunter Topaloğlu tarafından verilmiştir.

Gerçekleştirilen hizmet içi eğitimler sonrasında eğitim gören personele katılım belgeleri düzenlenerek, verilmiştir.

Print
Yayınlanma tarihi: Tem 10, 2025,
Haber Kategorisi: HABERLER,
Yorumlar: 0,

«Haziran 2026»
PztSalÇarPerCumCmtPaz
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345